VEIKLA PROJEKTAI  VIEŠAS SVARSTYMAS  APIE MUS  KONTAKTAI
 

Didžiųjų prekybos įmonių išdėstymo Kauno mieste specialusis planas

 

Didžioji prekybos įmonė – tai mažmeninės prekybos objektas, kurio statinio (statinio komplekso) bendrasis plotas viršija 1000 kv.m.


Didžiųjų prekybos įmonių suskirstymas, pagal veiklos pobūdį:

1. Universalioji (daugiafunkcė) įmonė – tai įmonė, kurioje verčiamasi kelių prekių grupių (maisto produktų, namų ūkio, aprangos prekių, buities technikos, žaislų ir kt.) mažmenine prekyba ar greta mažmeninės prekybos verčiamasi ir kitos veiklos rūšimis (maitinimu, pramogų organizavimu, rekreacijos, biurų nuomos bei kitų paslaugų teikimu).
Universalių prekybos įmonių suskirstymas:

1.1 Kasdieninio aptarnavimo – suteikia būtiniausių prekių asortimentą, gali būti ir mažesni nei 1000 kv.m bendro ploto prekybos įstaigos (pasiekiamumas 500 m).

1.2 Epizodinio aptarnavimo – rajonų centrai, suteikiantis didesnį prekių, paslaugų asortimentą (pasiekiamumas 3 km).

2. Specializuotoji (vienafunkcė) įmonė – tai įmonė, kurioje verčiamasi vienos prekių grupės (statybinių ar ūkinių prekių, baldų, drabužių, buitinės technikos ar kitų prekių) mažmenine prekyba ir kitoms papildomoms veiklos rūšims (maitinimui, prekybai maisto produktais, pramogoms, paslaugoms ir kt.) skiriama ne daugiau kaip 10 procentų įmonės bendrojo ploto.

  ESAMA BŪKLĖ

 

Aiškinamasis raštas

Brėžiniai

 

Koncepcija:

1

1. Universaliųjų prekybos centrų tolygi plėtra gyvenamuosiuose rajonuose:

1.1. Numatyti kasdieninio aptarnavimo prekybos objektų plėtrą nepakankamai aptarnaujamose miesto dalyse – Palemono, Amalių, Vaišvydavos, Rokų, Panemunės, Žemųjų, Aukštųjų Šančių dalis, Birutės, Kazliškių, Marvelės, Romainių.

1.2. Numatyti rajoninių prekybos centrų plėtrą, suteikiančią epizodinio aptarnavimo funkciją nepakankamai aptarnaujamose miesto dalyse – Palemono - Petrašiūnų, Panemunės - Šančių, Pietinės Vilijampolės - Romainių.

2. Specializuotų prekybos objektų plėtra komerciniuose, konvertuojamuose      pramoniniuose rajonuose:

2.1 Aktyvinti miesto centrą, skatinti Senamiesčio ir Naujamiesčio miesto dalyse specializuotų nedidelių prekybos objektų plėtrą.

2.2 Sudaryti galimybę pramoninių teritorijų konversijai paupiuose, greta magistralinių gatvių pagrindiniuose įvažiavimuose į miestą. Prekybinių gatvių plėtra - Jonavos g., Raudonvario pl., H. ir O.Minkovskių g., R.Kalantos g., T.Masiulio g., Europos pr., Taikos pr.

2.3 Didinti Kauno miesto, kaip regiono aptarnavimo centro vaidmenį. Paribio centrų plėtra - sudaryti galimybę neriboto dydžio prekybos centrų plėtrai greta pagrindinių miesto įvažiavimų.

 

Rengėjo kontaktai: UAB ,,Miesto planas“,  Spaustuvininkų g.  11-1, Kaunas
Tel. +370 37 202 643
nerijus@miestoplanas.lt

Projekto vadovas architektas Nerijus Stanionis
Architektė   Joana Ragažinskaitė


Kviečiame aktyviai įsijungti į diskusiją dėl didžiųjų prekybos įmonių išdėstymo Kauno miesto teritorijoje.


HTML Comment Box komentarai kraunasi...
 


© 2010